Er blijken technische problemen te zijn, waardoor de vergadering deze keer niet kan worden gestreamed. Ze wordt wel opgenomen, en zal later gedeeld worden. Het probleem zou bij Facebook liggen. Bij de oppositie wordt gefluisterd dat dit wel heel toevallig is en het de meerderheid goed uitkomt gezien de agenda.
…
